Thursday 8 November 2012

MERDEKA SUDAH ... !!!

yeh ... !! abis sudah exam STPM tahun nie .. !!! lege otak aq .. now ..! aq daa start cuti selama 1 bulan lebih .. !! emmm exam seminggu nie  buat aq pening s`sgt2 .. 

ini adalah ringkasan yang bole aq buat selama seminggu menjawab exam minggu nie ..mase m`jawab soalan PA ary terase macm baru berlaku PERANG DUNIA PERTAMA ... !! pastu plak disusuli oleh serangan bertubi2 pada hari rabu dengan pihak PP dan BM dan berlaku lah PERANG DUNIA KEDUA ... dan akhirnya peperangan ini mendatang kan kejayaan yang tidak disangka -sangka .. selepas seharian berperang berakhir lah dengan PERANG DINGIN yang menyebabkan semua anggota menjadi pening hanya disebabkan pihak SEJ menghantar soalan yang tidak diduga-duga .. selepas 2 jam membuat rundingan maka berakhir lah semua peperangan dan terjawab laaa segala tipu muslihat .. !!!


aq terasa susah sangat sebab mungkin aq x ready nak jawab soalan STPM tahun nie , tp nak wat camne kan .. redha jer laaa .. law x pass terpaksa laa aq repeat tahun depan but aq kane keje laa dlu coz repeat 4 paper aq kene bayar RM 280 .. !!!  


Saya BS9007/1031, ingin mengatakan bahawa soalan yang di buat oleh MPM adalah soalan yang x masuk akal ..!! kerana saya merupakan pelajar pertama yang mengikuti sistem SEM .. !! kenapa .. mereka beri kan saya solan yang susah .. !!?? kenape ..?? kenape..?? sakit aw ! kepala otak saya nak memikir jawapan untuk soalan yang diberi .. !! .. nasib baik laa otak saya x bole diperah macam kain ..law tidak maw lumat saya kerjakan .. !!!! ..

                                 BTW , untuk sebulan lebih nie aq daa MERDEKA .. huhuhuhu 

No comments:

Post a Comment