Wednesday 20 March 2013

result sem 1



alhamdulilah saya daa pon mengetahui keputusan STPM saya .. Oh mak nenek ..!! keputusan tu memang laaa teruk sesangat2 ... saya x thu laa ape yang saya belajar untuk 6 bulan lepas .. ee .. saya banyak main laaaa ... mase kelas on9 , xde cikgu on9 , balik rumah pon on9 lagi then bile time belajar saya tidor .. mby tu laa padah nyer .. tapi seriously saya x macam nie mase fom 5 dulu .. mby sbb dulu banyak dugaan yg buat saya kuat kot .. eee .. !! pointer saya just 1.** jer .. !!! hah !! malas laa nak repeat bailik .. dgn PBS lagi dgn keje rumah yang berlambak2 lagi .. kan daa stress .. ko nie iena memang suke cari masalah laa .. !!!

soo nak o x .. suke o x saya kene jugak belajar macam org giler like dulu2 untuk dapat kan pointer yang baik agar saya x perlu mengulangi kesilapan yang sama dan x perlu ulang balik paper tu .. !! sadisss btol .. !!!
semangat iena .. bangkit semula untuk terus kan perjuangan anda .. jgn give-up sebab perasaan itulah yang akan melemahkan semangat engkau ..

chill baby .. chill baby .. !!!


No comments:

Post a Comment