Saturday 11 May 2013

selamat hari jadi .. & selamat hari ibu ..

happy birthday to you .. happy birthday to apple .. happy birthday to you .. !!! yeyeye .. !! oke . hari nie .. hari nie ,, adalah hari lahir aq .. emmm tarikh die xde laa cantek sangat tapi emmm .. cantek laa gak .. pke tarikh die 12/5/1994 .. so genap laa umo aq 19 tahun .. !!! wah !! saya daa dewasa .. emm kalau kawen pon rase nyer daa bole nie .. eheheh .. ( gatal nyer ko ..!!! ) .. thanx to kawan2 yg wish ... emm wish jer ker ,,?? hadiah saya mane ..???

tahun nie sambut b`day x bpe syok sangat sebab nyer .. org yang mula2 bagi masej yang wish b`day aq dalah HOTLINK ... waaaaaaaaaa sedih nyer ..?? " die " .. no more .. die daa xde .. sejak putus .. aq langsung x col die .. mesej pon kekadang jer.... tu pon kalau kebetulan kiteorg sama2 on9 .. kalau x emmm .. xdo nyer ..!!! agak nyer die pon daa aman dengan makwe baru die .. emmm alaaaaaa kasemmm .... !!!!

emm .. tahun nie agak bertuah sebab nyer b`day aq sama dengan hari ibu .. soo SELAMAT HARI IBU kepada mama saya SALWANA .. !!! walaupun sya tahun bahawa hari2 adalah hari ibu tapi hari bagi saya lain sedikit kerana hari ibu bersamaan dengan hari jadi saya .. sooo  terima kaseh mama sebab jaga dan membesarkan  saya dari kecik hingga saya besar camnie .. !! maaf kalau saya banyak menyusahkan ... !!! mama memang THE BEST  in the WORLD ..!!!

insyaallah .. nanty bila saya daa kawen dan ada anak sendiri nanty saya pon akan menyambut hari ibu jugak kan ... tapi x tahun laa bile nyer saya nak kawen nyer po .. coz jodoh pon xde lagi ni .. hehehehe .... !!! 


No comments:

Post a Comment