Sunday 20 September 2015

bengang ... !!!

geram jer aku dengan annoying ni.. besar x kecik2 jer aku tengok dia sekarang nii... kalau rasa x boleh nak tunaikan janji jgn laa berjanji.. amboi .. masa berjanji kemain semua boleh . itu ini bole tapi last2 haram... semua janji ke laut.. sakit betul hai.. mesej aku kemain tanya balik ngan sape bagai.. last2 tima masa nak anta macam2 alasan bagi.. hello ini iena oke.. ape ingat aku x bole hidup kalau xd dia... blah laaa... aku bole jer .. even kalau ko xd pon aku bole jer hidup.. !! sakit jer ati aku dengan orang yang cakap serupa nepal ni.. cakap ngan dinding pon rase x bengang macam ni.. 
Image result for sakit hati


yes  !! iena memang perangai dia macam angin monsun susah nak jangka. tapi bila dia puny angin dah sampai susah nak kawal macam kawal jerebu.. ko x tahan dengan perangai dia boleh angkat kaki berambus.. aku pu xheran.. sebab dalam hidup aku akuhanya akan berbakti pada mak ngan abah jer.. selagi aku belum kawin aku ada  nak tentukan hidup aku.. oke.. dah jelas kan..??


No comments:

Post a Comment