Tuesday 9 April 2013

permulaan sebuah pengakhiran .. !! ohh tidak ..

ya allah .. penat sangat rase nyer otak dan badan-badan aq .. rase macam daa x rehat setahun .. lepas satu , satu masalah timbul .. ok fine mby nie salah aq .. aq mengaku tapi .. aq rase aq xde pilihan lain .. PBS ..?? tu memang seharus nya aq siapkan ... aq daa target yang aq nak siap kan PBS nie cepat-cepat then aq daa x nak pikir langsung pon pasal nie .. aq nak tumpukan pada subjek lain plak ... !! tapi aq x daya .. aq daa penat .. abis kelas pukul 2.oo petang , pastu kadang2 stay buat pbs P.a dan B.m .. pastu plak setiap hari rabu ade plak mesyuarat untuk ahli MPPPU .. tu jer daa makan mase yang lame .. FyI .. !! sekarang nie aq tengah sibok nak aerobic segala bagai .. !! steresss... paham2 laa law da buat latihan emmm balik pon daa petang .. pastu sampai umah aq daa mengantuk .. n mak aq kate x elok tido time mahgrib2 nie .. tapi nak buat camno aq memang daa penat .. kadang2 10 minit yang aq tido pon rase berharge sangat .. !! sebab malam nyer aq akan berjaga sampai pukul 2 atau 3 pagi untuk buat PbS ... !! aishhhhh ..... dugaan .. dugaan ... alaaaaaaaaaaaa kasimmmmmmmmmm ... ko sabar jer laa apple ... !!!

tadi lagi laa .. aq x thu ape motif yang cikgu buat camtu .. tapi ... yes aq mengaku sejak ada PbS nie aq memang daa x pandang buku lain .. bukan nyer aq sengaje tapi memang x cukup mase tu .. law bole laa memang aq nak tambah mase tu .. biar laa dalam sehari aq 50 jam .. so boleh laa aq .. buat sume keje kan .... !!! emmm .. aq x salah kan cikgu pon .. sebab aq tahu yang tu memang salah aq .. sebab daa laaa matapelajaran PP aq slow .. then boleh plak x baca buku .. !!! terok nyer ko nie apple .. !!

kat umah aq nie bukan nyer xde jadual belajar .. ada .. tapi memang xde masa nak ikot .. !! lalallalala .... tu sume alasan yang daaa basi cik apple oi .. !!! ahh !! lantak laaa ... emmm sambung citer tadi ... cikgu xde laa marah .. tapi aq nie kan cepat n mudah sangat terase soo .. ape yang die tulis kat whiteboard tu agak makan dalam laa gak .. nak tahu ape die cakap .....

                  ." GAGAL MERANCANG => MERANCANG KEGAGALAN"...

wahhh !!! ayat die makan dalam soitt !!! eeeeee ... bukan aq nak kegagalan tu aq daa berusaha untuk bahagikan masa aq .. tahu x yang  aq x daya ... tolong paham ... saya bukan robot ... saya juga perlukan rehat .. !! dan kalau di ikot kan saya memang langsung xde masa nak berehat ... !!! isnin sampai jumaat sekolah ... balik dalam pukul 4 petang .. malam wat homework  dan PBS .. sabtu dan ahad buat researh untuk PBS ... !!bile nyer masa rehat untuk saya ..

yes .. saya paham kalau semua orang cakap yang " pikir masa depan " , " xpe susah dahulu senang kemudian"... kadang2 saya rase .. orang cakap senang laa saya yang rase .. !!!ok fine .. !! saya terima semua teguran dan saya akan anggap ia sebagai satu cabaran untuk saya berjaya .. !!! 

apple .. jadikan ayat ni sebagai pembakar semangat ko ... !!
" IF YOU CHANGE YOUR MIND , YOU CAN CHANGE YOUR LIFE..... !!!
"

No comments:

Post a Comment