Monday 22 April 2013

practic make perfect ... !!!!

alhamdulilah .. finally .. pengajian am (PBS) daaa siap .. heheheh okey seronok nyer pon .. gementar pon daa xde .. happy jer yang ade .. hahahah .. YES  !! practic make  prefect .. setuju x dengan peribahasa nie .. emmmm aq .. kalau tanye aq .. aq x berapa setuju .. kerana .. makin banyak aq practic makin banyak aq buat silap ... hal ini kerana , makin banyak saya tersasul mansul .. makin banyak lidah berbelit2 .. so saya just buat ikot kepala otak saya jer .. be yourself .. itu lebih baik .. kan ..kan ..kan ..

saya x cakap laa yang kalau practic banyak2 nie boleh buat orang gagal .. tapi bagi saya lebih baik kite buat something tu ikut diri kita sendiri sebab .. kalau kita buat presention nie kalau 100 % ikot slide pon x seronok gak kan .. soo better kita cakap ikot cara kita sendiri ...

tadi masa presention .. overoolll is okey .. mule2 tu memang nerverous gler .. nak berdiri pon rase kaki nie macam x jejak lantai ..heheh tapi bile daa lame2 mcam okey plak .. coz aq buat presention mcam biase jer .. macam yang selalu aq buat dalam kelas .. geler2 + sawan sikit .. emmmm memang syok laa kan ... soalan yang die bagi pon ..emmm agak mudah n aq rase aq boleh jawab kot sebab bile kita buat sesuatu tu dengan ikhlas .. insyaallah .. hasil kerja tu amat2 berbaloi2 .. !!! cer wah ...

okey .. to all my fren .. goog luck for presention nanti .. do the best n jangan takut2 .. bile kite confident ..insyaallah .. semua akan berjalan dengan lancar ... hehehe

No comments:

Post a Comment