Wednesday 31 July 2013

apa kelabu ..???

lagi enam hari jerlagi umat islam akn meninggalkan blan yang mulia nie .. emm .. tetiber plak rase sedeh .. !! ia maklum laa takut kalau tahun depan tak dapat nak sambut ramadhan daaa.. hidup nie kan singkat jer . ajal nie bile2 mase jer boleh datang menjemput .. kan ..kan . !! isd..ish .. bagi ceramah pulak aku nie .. tapi x pe laa just nak kongsi kan bende yang baik kan soo xde masalah laa,, huhuhu..

hurmm ... memandangkan raya pon daa nak dekat ape kate laa kite bercerita sikit pasal baju raya tahun nie .. hahhaa.. belum apa2 lagi da citer pasal raya .. orang islam terutama nyer kanak2 ( remaja pon same) bile time raya die memang seronok sgt .. !! ai maklum laa ,, bole shoping sakan... hurmm time nie laa nak bodek mak ayah .. beli baju baru .. hah ! time nie laa ayah akan garu kepala sebab dia kene bayar semua barang yag anak2 nak beli .. hahha .. termasuk laa mak n ayah aku .. !!
pasal beli baju satu hal laa kan .. yang paling kelakar sebelum nak beli baju nak kene pilih tema pulak .. !! hurmm .. sama la macam family aku .. !! masuk jer puasa yang ke 13 .. mak aku mula ajak semua ahli keluarga aku dok bincang pasal warna tema .. hahaha .. time nie macam2 colour laa keluar .. hijau ,pink , oren .. adoh pening kepala bapak aku .. !! tapi lepas 2 hari kemudian lepas siang malam dok sebok bincang pasal warna tema akhirnya dorang setuju pakai warna kelabu ,, !! adoh .! punye banyak warna kelabu jugak laa yang dorg pilih .. !! huhuhu
baju pon aq x cari lagi .. klau yang di sesuai x .?? nampak macam ok .. tapi x tahu laa sesuai ker x ..?? ishh !! nak cari kat K.L .. hurmm konfem sesak punye time2 cam nie .. ayoyo .. !! 


No comments:

Post a Comment