Wednesday 31 July 2013

kenapa mesti dia ..???

petang tadi aku tertidur .. ai maklum laa bulan puasa .. pulak disesuaikan dengan cuaca yang agak panas .. emm memang syok laa aku tido.. !! pada mula nyer tidor aku memang nyenyak tapi bile sampai satu tahap .. aku pun x sedar bila ..aku mimpi kan ex-bf aku .. 

hurmm.. kenapa nak kene ingatkan dia pulak .. !! dalam mimpi tu die duduk sebelah aku sambil menaip sesuatu .. tapi aku tak tahu apa yang dia taip .. lepas tu kita orang borak-borak then dia tinggal kan aku macam tu jer . bila aku panggil nama dia die x toleh pon .. !! tah laa aku pon heran kenapa bila aku panggil dia langsung x pandang ...

hurmm.. terasa macam kehilangan pulak time tu .. bila aku sedar dari tido aku macam dapat rasakan yang aku menangis... tapi kenapa aku nak kena nangis plak .. !!! aku nangis seolah2 aku macam tak dapat terima yang dia tinggal kan aku .. padahal kalau ikutkan realiti aku yang tinggalkan dia .. tapi kenapa aku plak yang rasa sedeh .. !!! ishh !! nak taip nie pon air mata aku dah meleleh !!!






No comments:

Post a Comment