Sunday 29 March 2015

x suka kerja dalam group


perkara pertama yang palinggg aku benci  bila lecture bagi assgnment iala " ok guys cari group member 4 atau 5 orang.." sumpah aku paling suka bila dengar ayat tu.. sebab aku x ska bila buat kerja dalam group dan ahli dia buat erja maam orang tak pernah pergi sekolah .. doohhh  stress nokk... pikir kau tu dah degree so kerja tu agak2 laa tahap nyer kalau ko dah buat assgmnt tapi tahap sekolah rendah kau rase layak ker nak markah tinggi bengong... sumpah aku geram.. mana tak nyer krang buat kerja macam taik pastu korang sent by email kat aku korang ingat aku ni xde kerja lain ker nak mengedit korang punya kerja.. pastu tang markah sama.. sumpah mmg bengang... !!!

please matng sikit boleh tak... malas nak tuduh sesape tapi kalau korang makan cili pepandai laa rase pedas.. cuba cita macam mana aku tak meroyan bila dapat asssgmnt korang..?? belaja degree api bila nak submit assgmnt kat aku ade 7 baris jer kat kertas A4 tu..? ko rase..?? sumpah mmg shialll...!! 7 baris bhaii pastu ko suruh aku edit ... apak kau laa kau ingat aku xde keje lain.. hyeee kalau camtu punya kerja budak darjah satu pu bole buat dohhh...

stressss...!!

aku x kisah kalau nak kerja dalam group tapi ahli2 tu biar laa ade otak sikit jangan tahu nak menempel jer.. !! senang banyak hidup korang..!!  aku feed up sekarang nii minggu depan nak hantar assgmnt satu ape pun korg x kasi lagi... !! suka sangat buat kerja last minute ..!! menyampah betul aku bila ade manusia yang perangai macam nii...dah nak terberak baru nak gali lubang ... nii spesiss macam korang laaa....!!

No comments:

Post a Comment