Saturday 28 March 2015

kemana aku menghilang...

Subhanallah.... da lama giler kot aku tak update dekat blog nii.. da nak dekat setahun lebih.. ya allah rindu giler wehh.. dan kalau korg nak tahu selama setahun lebih ni jugak laa bermacammcm benda yang berlaku dalam hdup aku dari pada pelajar sekolah dan sekarng title tu da bertukar kepada pelajar university.. hahaha..
sekarang aku belajar dekar unisel shah alam.. dah sem 2 da pon.. hhahha dah sem 2 baru nak update blog.. nampak tak yang aku tersangat laa buzy sampai takde masa.. bzy dengan study , bzy dengan assgnment bzy dengan kekawan bzy dengan pakwe.. ( eh.. termasuk sekali ker..??) hahaha iena over,,, 
sekarang aku elajar kat unisel ( kan da bagi tahu tadi) biar laa saja nak bangga ... haha aku amek degree human resource sekarang dah se 2 so sem ni long sem so bzy dia gak laa... heheh tapi xpe dei nak capai impian aku so aku kena sabar laa.. hurmmm... saba yer ..
rrndu nak tulis bebanyak tapi sekarang disebabkan rase excited tu terus stuk nak menulis... hahha..cuma aku nak cakap sesuatu .. aku happy denga hidup aku sekarang.. sebab aku dah mula ada rase untuk melangkah ke masa depan ( means dah nampak laa cite2 lepas da abis belaja nnty) .. aku da family yang betul2 sayang aku.. mak.. abah.. askar2 aku.. hehe.. kawan baik aku.. kawan2 aku.. yang yang paling penting mr. annoying aku.. hahha
kesian mr, annoying sebab dia banyk sangat bersabar dengan kerenah aku yang gile2 ni.. hahaha.. aku bukan buli dia tadi kesabaran dia buat aku rase bangga sebab aku ada dia.. dia boleh jadi pendengar yang setia.. kawan baik merangkap pakwe aku dan semua laaa... kadang2 kesian gak ngan dia sebab selalu kena marah ngan aku walaupun tu bukan salah dia means, aku marah kat orang lain tapi aku x mungkin akan cakp nga orang yang aku marah kan.. so that aku lepaskan kemarahan aku kat mr. annoying .. ishhh! teruk betul perangai aku... nasib baik laa dia jenis x kish da sabar klau x lantak kau laa iena.. hahahhaa... saba yer awak...!! love u.. hope awak boleh sabar dengan saya.. hope hubungan kita akan berakhir dengan kegembiraan sayang sgt kat awak... u are the one..!! love u...

No comments:

Post a Comment