Friday 2 October 2015

Sendiri cari nahas

Kehaduran Mr.H dalam hidup aku bukan untuk kekal tapi ganya untuk membuatkan hati aku keliru dengan orang yang betul2 sayangkan aku... Mungkin aku da buat satu kesalahan yg besar iaitu silap menilai org... Orang yang x bersalah Dan setia untuk sayang da terima aku, aku pandang macam xd value.. Dan bila dia da start tok move on aku baru sedar yg selama nii aku silap.. Tapii.. Semua tu dah terlambat.. Dah xd makna... Hati org kan..?? Selama ni aku x pernah nak jaga hati Dan perasaan org Dan bila org tu da tawar hati ngan aku. aku baru sedar yg selama ni dila betul2 syg kan aku... Kau bodo iena.. X tahu menilai yg mana permata Dan yang mana kaca... Dila sikit punya sabar dengan perangai kau.. Kau plak layan dia macam dila xd perasaan Dan Sekarang kau nak kata yang kau menyesal..?? Dah x guna iena. X guna dah sekarang... Betul laa kata org semut yg kat seberang laut aku kejarkan tapi gajah yang kat depan mata kau x nampak.. Sia2,kau kejar Mr. H padahal dia anggap kau kawan jer... Day laa iena nak nangis pon xd guna.. Bnde da jadi.. Padan ngan muka kau.. Terima je laa salah kau... Berharap je la yg hati dia masih lagi ade untuk kau.,walaupun kau tahu peluang kau nak dapatkan semula semua sayang dia makin susah...

No comments:

Post a Comment