Sunday 3 November 2013

demam lagi ..??

hah ! hye u all.. hurmm.. iena demam dah nak dekat sebulan.. rase2 nyer nie kot kali pertama demam yang paling lama yang saya pernah kena.. sebulan taw ,, hah ! lama kan ..?? ish !! rasenyer dalam bulan nie jer dah bape kali dah iena ponteng sekolah .. bukan sebab saje2 tapi memang tak larat ..!kepala nie sakit .. hurmm hanya allah ye laa yang ahu .. muke nie dah tebal dah nak pergi klinik ye laa setiap minggu asyik2 muka iena jer dekat sana.. heheheh...

lepas jer dokter check hari tu .. iena terus buat ujian darah sebab dokter cakap takut kalau2 kene demam denggi dan alhamdulillah tak de demam denggi pon tapi dokter kate iena demam sebab iena stress yela nak exam kan .. pulak banyak paper .. tu belum lagi masuk paper ulangan .. ishh !! bijak .. bijak...

lepas jer seua ubat yang dokter bagi tu iena habiskan .. tapi demam tu tak baik2 jugak last mama pergi farmasi beli ubat demam.... ya allah . !! terbaik laa ubat demam dia.. sekali makan 5 bijik dia suruh telan .. tapi alhamdulillah laa ubat tu berkesan .. orang yang dekat farmasi tu plak sibok syorkan mama beli vitamin konon nyer antibody iena nie tak kuat .. !! ishh !! bertambah lagi bilangan ubat... !! cyoi !

hurmm.. okey sekarang selepas sebulan bertarung dengan demam alhamdulilah saya dah sembuh !! dan minggu depan saya ada exam STPM penggal 3 dan ulangan penggal 1 dan 2.. hurmmm.. doakan saya berjaya taw !!! hope untuk penggal 3 nie tak de laa saya nak ulang2 .. hehehe

No comments:

Post a Comment