Monday 4 November 2013

salah ker aku..??

okey.. sebenar nyer aku dah lama perasan bende nie tapi aku takde laa nak pikir2 kan sangat tapi tah kenapa semalam aku bukak er fb then aku baca semua status yang "dia" buat macam semua tu tuju untuk aku pulak ... aku tak tahu laa aku nie jer ker yang perasan or memang status ditujukan dekat aku ... ishh !! tah laa susah nak cakap.. tapi kalau bace ayat and komen pada status yang dia buat real macam dia tuju dekat aku .. ahhh !!!  memang laa aku dengan dia tu dah jadi sejarah tapi bile aku baca komen die macam kena jer dengan batang hidung aku sendiri .. !!

macam orang tua2 cakap laa kalau makan cili mesti terasa pedas kan..?? kes aku lain sikit .. aku tak makan cili tu tapi memang terasa bahang kepedasan cili tu ..?? hurmmm.. ditujukan bende tu dekat aku ker ..?? ahhh !! sewel otak aku ..kejap2 aku cari status yang dia buat nanti korang nilaikan laaa....
kalau betul laaa yang dia masih lagi harapkan aku .. eeee.. berdosa nyer aku main2 kan perasaan dia.. kesian dia... ?? tapi .. aku dah cakap kan aku anggap dia macam kawan jer .. so aku nie dikirakan berdose ker ..?? ishh !!!
okey yang dekat bawah  nie cebisan yang dia story dengan kawan dia .. !! korang rase ..apa makne nie ..??
  • "DIA "--- Aku ngan die camtu je laa... Kawan... Nak camne lg... Org mcm die mana nak ade relay bro... Underground maa...

  •  "KAWAN DIA"--- Still oke lu bole usha dy lg .. Tngok dy .. Bsyukur la .. Dri aku kena high bwu bole terbayang dy
    20 hours ago via mobile · Like · 1

  • "DIA"--- Ada baiknya lu doakan untuk dia bro... bia org nampak jahat kita bro... baik kita still underground... Baru la metal... High tu blakang kira... Hahaha...


    eee.....aku tak maksud kan dia jahat or whatever .. tapi kenapa mesti dia mengaku diri dia macam tu ..?? aku boleh jer terima dia .. tapi bukan sebagai kekasih laa sebagai kawan sebab itu jer perasaan aku dekat dia .. !!!






No comments:

Post a Comment